Tabo nai na marbahasa batak on :D

Au halak batak, bapak dohot omaku asli halak batak.
Sian na gelleng dang hea hami diajari nean marbahasa batak. Selalu do marbahasa indonesia hami molo di jabu. Ianung pe hami na opat anakkon ni natua-tuai tubu di huta-huta.
Dang na so cinta batak nean natua-tua i. Manang pajago-jagohon di huta-huta an marbahasa indonesia🙂
Alai alani tuntutan ni tugas nasida na ingkon pinda-pinda ganup piga-piga taon tu inganan naso binoto nasida di indonesia on, gabe ingkon marbahasa indonesia ma hami di jabu (Asa pintor boi menyesuai hon diri tu halak setempat😀 ).

Dung ni rasahon pinda-pinda nean, memang marguna hian do bahasa indonesia on.
Muse, molo bahasa batak i, otomatis do i niboto, alana lingkunan nami halak batak do sude😀

Tingki gelleng heran do nean, jala maila tu angka dongan saparmeaman, songon na “sok” iba nirasa. Sok-sok halak kota, hape par sipiongot do nean😀 . Alana pengen “gaul” gabe maila ma iba marbahasa indonesia molo di parmeaman, jadi khusus di luar lingkup jabu gabe marbahasa batak ma iba😀

Alai, tingki pinda tu Padang, “klepek-klepek” ma iba. Gabe mar pasir-pasir ma bahasa indonesia hami na opat, ala kebiasaan marbahasa batak. Tepatna bahasa batak angkola tingki di sipiongot.
Molo jumpang dohot halak batak disan, marbahasa indonesia ma hami. Alai na janggalan. Gabe bahan si parengkelan ma hami.
Sedih do nean iba ne rahai, apalagi nga di paingot bapa asa dibiasahon muse marbahasa indonesia asa boi bergaul dohot jolma di padang – an.

Alai dung i, dung piga taon di padang, gabe dang iboto manang sahalak pe sian hami na opat mengkatai mamangke bahasa batak. Molo soal mangantusi, diantusi hami do nean.

Tingki SMU, kembali ma muse bapakku di tempathon tu Tarutung.
Lam dar ma bahasai, logat nami nga “ke-minang-minang-an”.
Muse na maolan mangantusi bahasa batak na “expert”.
Ah.. accit ulu..
Untung ma di tarutung, jolma godang do marbahasa indonesia, ianung pe bahasa indonesia na agak-agak marpasir2 (Tingki baru-baru ro tu tarutung nean hu parengkeli do logat ni angka donganku, kasar jala campur-campur. Alai ujung-ujung au pe gabe songoni. hahahha..)

Dung pe dung kuliah, tabo do hape molo boi iba marbahasa setempat.
Gabe um-gampang iba margaul😀
Lam balga nean lam bangga do au sebagai halak batak.

Eh.. sebenarna, aha do topik ni postingan on??
Dang adong nean, na lagi pengen do au menulis mamangke bahasa batak. So hea dope adong tulisanku marbahasa batak. Jadi asa hea😀

Pesan:
Sori yah bagi yang tidak mengerti bahasa batak, aku emang lagi pengen nulis pake bahasa batak. Aku lagi malas mengartikannya ke bahasa indonesia. Buruan beli kamus batak gih!!😀

Catatan:
Susah juga rupanya nulis sesuatu pake bahasa batak ini bah!! Fuih.. *melap keringat😛 *

12 thoughts on “Tabo nai na marbahasa batak on :D

  1. eda jd inget pengalaman pake bahasa batak waktu dulu di DEL.
    kebetulan aku, saut, roma, nanchy, bastanta n heru satu kelompok. (lupa project apa)

    sprt biasa pak saut selalu ngomong pake bahasa batak, jadi lah diskusi pake bahasa batak.

    *dang songoni ces, songonon do.. daong ahh.. dang huantusi mksd mu, lomom ma ces.. baen ma… olo mantap.. pas do i ces*

    kira2 seperti itulah topik pembicaraan, dan tanpa kami sadari pak good udah lama berdiri di belakang kami n tiba2 negor kami. beliau bilang “kalian ngomongin apa?? jangan pake bahasa daerah disini kan belum tentu tmn kln ngerti”

    stlh pak goog pergi, kami jd ngakakk, cos stlh nanya ama heru n bastanta ngerti apa ga, mereka cuma jawab “nga”.

    sia2 jadinya diskusi hari itu😀

    tp asli eda, rasanya lebih nikmat aja ngomogn apke bahasa batak, apalagi di kantor kalo lagi kesel ama tmn2 pake bahasa batak aja ngomelnya, puasssss bgt..😀

  2. Hahahahaha, kau antong, udah tau mas Heru dan ulang Bas disitu, pake bahasa batak pulak kalian. Tepar lah orang itu. Manggut -manggut, tapi tak ngerti apa yang di omongin😀

    BTW, Taunya kau da, satonga mate juga aku ngeluarin perbendaharaan bahasa batakku dari otak ini. Tapi seru kali ah pake bahasa batak ini, hahaha..

  3. bah…
    halak batak do hape tong dongan ta na sabolaan.???
    Horas bah…..

    glorialimbong:
    Bah.. horas dek.. 😀
    Angkatan 6 yah?

    Salam ma tu sude penghuni ni Del i ateh😀

  4. Huahahhaa.. taulah aku bang.. masa itu aja gak tau..
    “molo holong do rohangku tu ho ito hasian” = “kalo cintanya aku sama kau sayang”😀

    Dasar babang.. taunya yang begini2an.. tanda do ho bang “pecinta sejati” bah😛

  5. hehehehh….apa pun yang kamu tulis selalu ada yang kommen.. artinya tulisanmu enak di baca.

    jago do ho iban marbahasa batak… boha molo logatna?.. ( harus didengar langsung)…

    hmm coba terjemahkan ke bahsa indonesia; “Manuk ni Pea langge.. hote-hotek lao marpira”

  6. Tks iban..😀

    Logatna,,. mantaplah ban.. tak usah iban ragukan😀

    Bahasa Indonesianya: “Manuk ni Pea langge.. hote-hotek lao marpira” = Ayamnya si Pea Langge.. Berkotek-kotek waktu mau bertelur..
    Betul khan??😀

  7. bah! adong halak batak di son.

    tarsonggot my heart.

    Gloria:
    Hehehehe.. Ito inilah.. Ada2 aja..
    Pala tarsonggot ito, godang do halak batak nampunasa blog🙂

    Salam kenal ateh ito.

Silahkan diberi komentar ya.. Thank you!

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s